Fejl?

Er der problemer med dit signal?
Har du spørgsmål?

Så er det en god ide først at kontrollere om fejlen kun er hos dig, du kan evt. spørge dine naboer om de også har problemer.
Har naboerne ikke problemer, så kan det være installationen hos dig det er galt med og så har teknikeren et udgangspunkt når problemet skal løses.

Du kan enten bruge fejlmeldings-formularen her til højre eller en af nedenstående muligheder.

For problemer med TV-signalet uden for kontorets åbningstider:

Dansk Kabel TV
Telefon: 43 32 47 00

Dansk Kabel TV har kontortid:
Mandag – torsdag: 8:00 – 16:00
Fredag: 8:00 – 15:00

Vagttelefon:
Mandag – torsdag: 16:00 – 22:00
Fredag: 15:30 – 22:00
Lørdag, søn- og helligdage: 10:00 – 22:00

Du kan også fejlmelde dit tv-signal her 24 timer i døgnet.

For problemer med Internet-forbindelsen og IP-telefoni:

youSee, Support
Telefon: 70 70 40 40

Åbningstider for telefonsupport:
Mandag – fredag: kl. 08:00 – 20:00
Lørdag, søn- og helligdage: kl. 10:00 – 20:00
Den 24. og 31. december: Lukket

NYT! For spørgsmål til youSee-boks og bland-selv:

Har du fejl på, spørgsmål til eller vil du bestille youSee-boks eller bland-selv kan du kontakte youSee på 70 70 40 70
Åbningstider: Hverdage: kl. 8.30 – 21.00. Weekend: kl. 10.00 – 21.00.

YouSee Kundeservice:

Søger du råd og vejledning kan du ringe til youSee Kundeservice på 70 70 40 40.
Åbningstider: Hverdage: kl. 8:00-20:00.

Uden for youSees telefontid, kan du evt. selv finde svar online hos youSee kundeservice.

Fejlmeld her!